Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ani jsem to nedočetl. Máte jasno v tom, jak lidé volí? Volí za plentou proto, aby lidé jako Vy v tom neměli jasno.

2 0
možnosti
Foto

Zřejmě jste pane Mlynaříku špatně pochopil co píši. Zkuste si to tedy přečíst ještě jednou, pozorněji a celé :-)

0 0
možnosti

Já jsem ten co měl jasno. Volební lístky jsem nevytáhl už ani nevím proč. Občanka u mě taky není vždy samozřejmostí, přesto jsem odvolil nejlépe jak jen šlo. Směšné je to preferenční hlasování, vůbec nic to neovlivní naopak jejich hlas ztrácí váhu a při přepočítání je i vyřazen protože nesplnil počet, no to šaškování fakt nemá smysl. Lidé by měli pochopit, že musí zaškrtnout hnutí a je vyřešeno ! ;-) 

jardanovak.blog.idnes.cz

1 0
možnosti

Nemáte tak úplně pravdu. Preferenční hlasy mohou pořádně zamíchat pořadím na kandidátkách. U nás tak například došlo k situaci kdy jedna strana získala celkem pět mandátů, ale přitom druhý a třetí na kandidátce se do zastupitelstva nedostali.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS