Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P92e86t37r 36D83r81o10z10d30í56k 8733864463760

Omlouvám se všem za to, že nestihnu reagovat na všechny Vaše komentáře - povinnosti volají :-) 

Každopádně bych chtěl říci, že není účelem článku nebo v mé povaze vyvolávat nenávist vůči této skupince lidí (vrahové a násilníci) to by se dalo spíše připsat těm, kteří hovoří a píší (mimo tuto diskusi) o tom, že by dotyčného lynčovali a týrali apod.

Já se snažím zaujmout pokud možno to nejlepší možné stanovisko k těmto obzvlášť závažným trestným činům. Hovoříme tady o dětech, o bytostech, které se nemají a ni nemohou proti takovým zrůdným osobám bránit. Nehledě na to, jaká muka, která si ani nechci představovat  oběti těchto činů prožívají, se domnívám, že zcela jasně prokázanému pachateli, který bude usvědčen na základě několika důkazů z trestného činu vraždy dítěte, tak je trest smrti (injekce) tím nejšetrnějším možným způsobem jak se "zbavit" člověka, u kterého je zcela jasné, že v této trestné činnosti bude pokračovat.

Jsem si plně vědom, že odsouzení k trestu smrti není to samé jako odsoudit někoho za krádež. Jde o daleko závažnější rozhodnutí, proto předpokládám, že by k takovému rozsudku došlo opravdu až po pečlivém a důsledném prozkoumání všech důkazů.

0/0
12.9.2014 7:34

M10i46c91h88a50l 61M94a93l20ý 3740116120649

Přátelé, když vidím tu zaslepenost některých diskutujících ve stylu "oko za oko", tak mne to děsí a opouštím tuto diskusi, už jen proto, že z některých diskutérů začínám mít až strach. Prostě končím a klidně se tu utopte v té své zášti a nenávisti, protože vám není pomoci. Od této chvíle nereaguji na žádný příspěvek. Kdo si celou diskusi pročte a je soudný, tak mne doufám pochopí. Lidi, kde se vás bere to zlo, proti kterému tak alibisticky brojíte?????????????? Vždyť jste horší než ti, které zatracujete !

+1/0
11.9.2014 22:06

J90i34ř20í 41S70v54o71b75o48d57a 2413419789463

Pan Závladský a pan Malý mají pravdu.R^

+1/0
11.9.2014 22:02

M96i43c83h33a49l 32M92a37l62ý 3970346950969

A to mne děsí.

0/0
11.9.2014 22:13

P56a98v75e61l 34B80ř26e18t75i20s24l12a42v 73R10e60i88c59h57l 4718251967593

Vím, že můj diskuzní názor nic nezměni, už jsem dnes na toto téma přispíval pod podobným blogem, ale ano, jsem zastáncem trestu smrti a důvody mám takové prosté, vražda musí být potrestána stejně. Jinak se spravedlnosti nikdy pozůstalí nedočkají. Kriminální vědy jsou dnes na velmi vysoké úrovni a riziko omylu se snížilo na minimum.

Prvotním znakem musí být důvěra v policii a soudy. Časy se mění, já vím, ale dnes už není tolik překážek předložit kvalitní důkazy o spáchání zločinu. Taky je mi jasné, že kdo bude chtít vraždit, nevyleká se možnosti trestu smrti, ale pokud tady tato hrozba bude, bude každý takový jedinec muset být smířený s tím, že dopadne stejně jako jeho oběť. Navrhované současné tresty na doživotí pozbývají stejně smyslu. Je to sice rádoby humanismus, ale připadá mi falešný. Protože tím stejně život odsouzeného končí a v takovýto okamžik, prostě nemá cenu.

0/0
11.9.2014 21:50

M36i50c60h79a71l 63M71a22l17ý 3740566250769

Pavle, s mnoha Vašimi názory jsem souhlasil, ale pod tento mám chuť napsat "zešílel jste"? Nechcete si tu s prominutím zrůdnost po sobě přečíst a dementovat?

+1/0
11.9.2014 21:55

P71a94v16e59l 61B37ř31e33t68i31s16l58a91v 75R72e47i76c33h81l 4598481497213

Nezlobte se, ale nechci. Jsou témata o kterých jsem psal a třeba s odstupem času je budu muset přehodnotit, ale na tomhle svém stanovisku prostě nemohu nic změnit. Jsem tu krátce, neměl jsem ještě možnost se dotýkat těchto horkých a bolestivých témat, ale kdo mě zná osobně ví, že já mám názor prostě v tomto směru danný. Nechci přivolávat neštěstí, ale  když vidím v médiích případy, kdy někdo zabije dítě, mám prostě v hlavě jasno, jak bych reagoval já, a nemusíte mi věřit, ani to po Vás nechci, ale já bych si svou spravedlnost našel třeba i během přellíčení v soudní síni, jsem zastáncem oko za oko a zub za zub, co se vraždy týče, tak dvojnásobně.Žít a nechat žít, a pokud to někdo nerespektuje, musí za to prostě zaplatit stejně..neberte to jako provokaci, nebo snahu vyvolat rozepři, píšu jen můj vlastní názor..

0/0
11.9.2014 22:20
Foto

F72r11a54n54t13i96š17e36k 85K58š33í88r 2929526965

Věřím, že ti, kterých se zločin dotkl, umí stanovit spravedlivý trest.

0/0
11.9.2014 22:25

M19i86c75h36a67l 29M54a30l79ý 3860976740409

Jste schopen chápat nesmyslnost a zrůdnost toho, co jste napsal?

0/0
11.9.2014 22:28
Foto

F51r73a65n37t31i83š43e57k 17K81š27í36r 2609936305

Zrůdnost je iniciace zločinu a váš problém je, že nedokážete rozlišit mezi agresí a odškodněním, či potrestáním zločince, tím že toto násilí u oběti i zločince stavíte na stejnou úroveň.

0/0
11.9.2014 22:36

M10i68c86h79a93l 78M23a94l82ý 3220806910289

Pane Kšíre, Vy nevidíte, co jste napsal za nesmysl? Ponechácám na čtenáři, aby posoudil, kdo z nás dvou je agresivnější a společensky nebezpečnější :-)

0/0
11.9.2014 22:56
Foto

F79r73a67n14t31i75š84e22k 92K94š66í18r 2199486125

Vůbec jsem nepochopil, na základě čeho posuzujete agresivitu.   Asi podle toho jak dalece se liší váš názor od mého.   :-)

0/0
11.9.2014 23:05

M14i57c10h16a34l 33M30a20l10ý 3280806610379

:-):-):-):-)

Pokud něco nechápete, nemám jak Vám navýšit intelekt.

0/0
11.9.2014 23:33
Foto

F78r81a25n49t91i24š77e42k 24K23š14í84r 2199176175

Já vám to vysvětlím.  Agresivita se dá například vyvodit z tvrzení, jaké násilí bych použil kdybych se dostal do nějaké situace.  Toto tvrzení používáte vy. Jak byste někoho sejmul a pak vystřelil do vzduchu, aby to vypadalo, že jste mu dal šanci atd. atd.  Já jsem na rozdíl od vás nikdy něřekl, že bych použil proti někomu nějaké násilí. Jen pořád tvrdím, že lidé mají právo na sebeobranu a je jen na nich, jaké prostředky si zvolí i když mě se jejich volba nemusí líbit.  To samé tvrdím i při rozhodování o potrestání zločince, ale nikde netvrdím, jak bych trestal já.

0/0
11.9.2014 23:55

M72i29c70h83a39l 21M89a35l22ý 3740666940589

I Vy jeden demagogu :-). Co na tom, že tema blogu je o něčem jiném že? :-) Fakt, já si ještě nedávno myslel, že jste rozumný člověk, se kterým se dá diskutovat. Ale pokud mi chcete dokazovat opak a degradovat se, není to můj problém. Vyspěte se na to a zamyslete se s odstupem nad tím co jste napsal.

0/0
12.9.2014 0:12
Foto

F63r67a85n50t24i57š42e20k 79K26š26í94r 2709696895

Já se degraduji tím, že vám cituji vaše tvrzení?  To je opravdu zajímavé. :-)

0/0
12.9.2014 0:21

M44i94c31h24a26l 23M46a79l57ý 3960316260889

Pane Kšíre, co je pro Vás zajímavé je čistě vaše soukromá věc. Znakem populistlů je i to, že tema přesunou zcela jinam, než kde je. Znakem psychopatů je, že problém vytvářejí tam, kde nevznikl. I když... vytvářejí jej u sebe.

Zřejmě Vám uniklo, že nesouhlasím s trestem smrti. Ostatní, na čem se tu dnes točíte je irelevantní a svědčí o stavu Vaší mysli, intelektu a rozhledu. A vězte, že to jsou temata, o kterých nehodlám diskutovat. To je Vaše soukromí, optejte se tedy na ně přátel, či partnerky, pokud to s Vaším přístupem k diskusi o podstatě věci dodnes s Vámi vydržela. Fakt se nezlobte, ale dál nehodlám poračovat. Jestliže Vám tuhle demagogii trpí doma, je to jejicjh věc. Ale můj čas je drahý a nehodlám podlehnout depresi, že většina lidstva zešílela. Fakt, tohle si klidně praktikujte doma, pokud Vám to prochází, ale já na tohle fakt nemám čas.

+1/0
12.9.2014 0:37
Foto

F56r12a74n34t29i28š78e55k 36K63š69í61r 2739956925

Pokud s ním nesouhlasíte, tak je to vaše věc a jestliže se dostanete do role pozůstalých, tak svůj nesouhlas dáte najevo tak, že navrhnete jiný trest než trest smrti.  Jiní to zase mohou cítit jinak.  Co to tedy nechat na těch druhých, kteří jsou  zločinem napadeni a poškozeni.  To je rozdíl mezi námi . 

 Nakonec můžete být spokojen, protože vaše představa byla skrze politické hlasování vnucena všem lidem.  V mém pojetí mají poškození a pozůstalí možnost volby. Tím, že mají možnost volby mají svobodu rozhodnout se.  Argument, že může dojít k popravě nevinného je dobrým argumentem a proto věřím, že při pochybnostech by poškození dali přednost jiným trestům.  Jakým to nevím, ale svoboda přináší zajímavá a často i nečekaná řešení. 

Na závěr už jen to, že si   také myslím, že jste tu diskuzi emočně nezvládl.  Rychle jste přešel k osobním výpadům, k podsouvání vašich tvrzeních s tím, že je tvrdím já  a ke lžím.   Beru to tak, že jste asi nebyl ve formě. ;-)

0/0
12.9.2014 0:59

P12a53v87e68l 50B10ř89e26t53i51s77l45a26v 86R38e52i91c40h53l 4638761517913

Ne všichni, ale věřím, že umí.....

0/0
11.9.2014 22:33

M75i51c89h43a17l 41M60a62l51ý 3270526770139

S Vaším postojerm oko za oko tu díky USA a EU vyprovokovanému problému Ukrajiny bude třetí světová válka. To je zaslepenost co píšete, nenávist, msta. To nikam nevede. Ale fakt už nemám sílu reagovat na zaslepenost lidí v diskusi pod tímhle blogem a diksue končím, už jen proto, že se lidmi s názory jako Vy cítím ohrožen, nezlobte se.

0/0
11.9.2014 22:27

P18a62v74e87l 65B85ř31e81t50i82s62l68a97v 20R76e30i29c42h26l 4608611227263

Ale já se na Vás Michale vůbec nezlobím, já dokonce Váš postoj a názor chápu, ale mám prostě na tuhle problematiku odlišný, ale tak to na světě už chodí, mějte fajn večer.

0/0
11.9.2014 22:29

M59i65c82h84a91l 88M36a27l72ý 3190346440399

I Vám. Jen mne ten postoj děsí, u Vás obzvlášť. A mrzí.

0/0
11.9.2014 22:39
Foto

F96r89a29n19t35i68š37e74k 18K30š82í42r 2319846365

Cítit byste se měl být ohrožen těmi co ty ohavnosti páchají a ne těmi, kteří říkají, že máte právo na svou spravedlnost.   Bojíte se své spravedlnosti?

0/0
11.9.2014 22:31

M36i40c51h86a56l 32M90a73l63ý 3180566150429

Nemám svoji spravedlnost, protože na svou spravedlnost nemám právo, neboť vím, že "spravedlnost" postavená na subjektivních emocích (které Vy projevujete) je zcestná. Podle té vaší, když mi šlápnete na nohu as zlomíte prst Vám mohu dát pěstí a Vaši nohu přerazit. Podle té mé, pokud dojdu k názoru (a doložím to) že šlo o úmysl, budu žádat odškodnění. Ne, nejsem "subák", jen vím, že oko za oko nikam nevede. Ale pokud nejste schopen, nemáte na to, nebo nechcete pochopit podstatu problému, jsem dalek Vám dělat školení, na to je můj čas drahý. Ale pokud myslíte Vaše nárory vážně, pak Vás vnímám jako potencionálně nebezpečného člověka.

Takže, když to ad absurdum přeženu a převedu na příklad konkretní, tak, přestože jsem člověk smířlivý, tak, díky tomu, jak jste se dosud v diskusi projevil, když mi na tu nohu šlápnete, nemusel byste to přežít. To je můj pragmatismus a vstřícnost, která má své meze. Ještě jste to nepochopil?

0/0
11.9.2014 22:49
Foto

F91r82a48n93t50i42š24e88k 89K26š21í14r 2479256445

No vidíte jak dokážete být pragmatický.  Jinak ani náznakem jsem nenaznačil, jak bych se v roli poškozeného choval já.  Takže všechna vaše tvrzení vyplývají asi z vašich vlastních pocitů jak si myslíte, že byste se mohl chovat vy.  To je zase můj osobní dojem z vás, který jste mi nakonec i sám potvrdil.

0/0
11.9.2014 22:54

M54i45c76h66a49l 98M85a98l18ý 3880916400189

Šibale. Já jsem v rozumné míře pragmatik. Nejsem zaslepený, nenávistný jako Vy. A už dost, život je v realitě a fakt mne nebaví dělat tady díky Vašim reakcím Váš psychologický profil.

Ale na druhou stranu, dlouho jsem nepotkal v diksusi člověka, ve kterém by bylo tolik zaslepené nenávisti k okolí.

V čem je problém?

partnerka?

milenka?

děti?

finance?

Nejjednodušším řešením je najít chybu u sebe a napravit. ASle fakt, Vy jste doslova pytel zloby a to má někde příčinu.

takže:

partnerka?

milenka? děti? finance? Něco z toho to bude, že? :-)

0/0
11.9.2014 23:03
Foto

V46á30c46l18a31v 52C65h89u37c52h24m31a 6295461498356

Pan Kšír, jakkoliv jsou jeho názory velmi extrémistické, vás nachytal s vašimi argumenty na švestkách a vaše jediná obrana je útok ad hominem. Trochu slabé na vás, vzhledem k tomu jak silné výrazivo používáte na adresu svých oponentů. Měl -li bych to brát jako diskusní souboj, tady vás pan Kšír převálcoval, respektive vy jste se spíš převálcoval sám. Rv

0/0
11.9.2014 23:15
Foto

F74r52a83n74t38i19š71e78k 47K92š46í16r 2839396145

Můj extrémismu spočívá v tom, že tvrdím,  aby spravedlnost byla nalézána především na základě práv poškozených a ne na základě hlasování nezůčastněných.

0/0
11.9.2014 23:29
Foto

V58á12c16l52a69v 79C13h81u94c59h54m27a 6915621458306

Ano, já to vím. ;-)

0/0
11.9.2014 23:36

M62i45c72h43a45l 18M64a79l37ý 3570666690389

Václave kde mne převálcoval? Jeho kredem oko za oko? Žertujete? Kde mne nachytal - buďte tak laskav a pokuste se být konkretní, doložit, podložit. Uvěďte prosím aspoň jediný konkretní případ, kdy jsem byl podle Vás panem Kšírem PODLOŽENĚ argumentačně převálcován. Máte na to měsíc, protože za dnešek to nemáte jak zvládnout ani nepodloženě a populisticky.:-). Tak do toho, fakta prosím.

0/0
11.9.2014 23:31
Foto

V16á59c15l97a47v 64C29h23u92c79h54m71a 6705871258826

Přečtěte si svůj a Františkův příspěvek předcházející  tomu na který jsem reagoval já. Pokud to nevidíte, nemám vám co dokládat. Je to ale normální, že to nevidíte, z toho si nich nedělejte. ;-)

A jinak je úsměvné jak prohlašujete, že opouštíte diskusi ale dál ji bedlivě sledujete a hnedle zase startujete. ;-)

0/0
11.9.2014 23:41

M90i79c26h12a71l 82M69a21l94ý 3680496460359

Pane Chuchmo a tím, že když se neudržím a na mail mi přijde zcestná reakce z diskuse a já na ni přes to odpovím tím dávám lidem jako Vy za pravdu? Děláte si prču? Vám  a vám podobným totiž nejde o podstatu věci, která Vám v zaslepenosti "kopnout si do oponenta" dávno unikla.

Fajn, dejte tedy podložený protiargument k podtatě toho, co jsem psal, pokud jste vůbec schopen dodatečně dohledat, proč mi oponujete :-). Tak do toho brachu, jsem na Vás zvědav :-)

Víte vůbec, o čem je řeč? :-)

Hele, napiště rovnou, Malej mne sere a bude jasno ne? :-)

Zkuste mi podloženě argumentovat na to, čím diskusen vznikla?

Máte na to? :-)

Podle mne ne.

Argumenty prosím a ne fraze a ne radobyreakce na diskusi když ani nevíte, oč v ní šlo. :-)

Tak čekám na ty argumenty. :-)

0/0
11.9.2014 23:52
Foto

V25á21c23l43a52v 88C98h49u29c53h96m26a 6165691658276

Jaké argumenty máte na mysli? Proti čemu? Proti vašemu nesouhlasu s trestem smrti? Proč bych to dělal, když s vaším postojem víceméně souhlasím? To už vy jste ale ve své nastartovanosti ze své hlavy vypustil. Vy si prostě vytvoříte nějaký předpoklad o myšlení vašeho oponenta, který nemáte čím podložit a proti němu se ohrazujete. Já jsem nikde nenapsal že vás pan Kšír převálcoval argumentačně. To jste zvládl vy sám. On vás jen nachytal na švestkách když jste mu přisoudil vaše vlastní myšlení a proti němu jste se dál ohrazoval a snažil se na něm obhájit vaše argumenty. A když vás na to upozornil, vypustil jste téma už úplně a začal jste jen s osobními útoky a jeho zešměšňováním. To je celé. Už jsem jednou s vámi diskusi se stejným průběhem zažil. Hodně to o vás vypovídá. 

Malej mě vůbec nesejří, ten je mi u pr.... Já jen rozumím tomu o čem pan Kšír píše, protože na rozdíl od vás, jsem zastáncem svobody a ne etatismu. Nicméně si uvědomuji že jeho pohled je v dnešní společnosti extrémistický a zcela nepřijatelný, to ale neznamená, že bych mu jeho názory chtěl vyvracet, protože se s nimi vnitřně ztotožňuji. Krom toho, že jsem zastáncem svobody jsem rovněž pragmatik a tedy v diskusi na téma trestu smrti jsem na stejné straně brikády jako vy. Důvody proč, jsem již uvedl v mnoha jiných příspěvcích a je zbytečné je opakovat.

0/0
12.9.2014 8:24
Foto

F70r74a29n49t95i45š77e49k 66K65š32í88r 2939126785

Oko za oko nikde netvrdím.  Jen jsem dal souhlas panu Chuchmovi v jeho příspěvku, kde to tvrdí.   Tedy souhlasím s jeho právem takto jednat.   To ale neznamená, že takto budu jednat i já.

0/0
11.9.2014 23:47

M25i81c86h77a67l 41M38a27l98ý 3250436710359

Člověče, běžte radši do hajan místo toho odstřelování sebe sama. Tolik protimluv snad nevyplodil ani Zaorálek. Fakt, nevím jak Vy, ale já si svého času vážím a rádobypolemika s Vámi je jen jeho ztrátou času, protože Vy už ani nevíte, kde a proč diskuse začala. Tak mne prosím ušetřete dalšího. Fakt, dosud jsem si myslel z diskusí, že jste rozumný člověk, ale po dnešku..... dobrou noc a fajkt končím, protože Vy opravdu jste z té Vaší pravdy tak zaslepen, že Vám zcela vypadla podstatat problému, o kterém tato dikuse je. A to už je na diagnosu. Dobrou noc a fakt konec!

0/0
12.9.2014 0:18
Foto

F28r85a65n23t13i92š33e93k 30K95š39í78r 2439726755

Problém diskuze s vámi je ten, že vy mě stále podsouváte něco, co jsem neřekl a pak mě za to morálně kritizujete.  Používáte silné emotivní výrazy a když já jednou použiji  emotivní spojení nenávidím násilí, tak jste z toho úplně paf co jsem si to dovolil napsat.   Nehledě na to, že si často vyvracíte svá tvrzení v závislosti na situaci, což je ale pro vás pragmatiky příznačné, takže tomu se až tak nedivím. :-)

0/0
12.9.2014 0:26

M85i65c19h55a27l 74M81a43l29ý 3900976850429

;-D;-D

0/0
12.9.2014 0:38
Foto

V56á29c33l62a73v 52C30h80u10c19h84m10a 6775831938856

Po etatistovi nemůžete chtít, aby pochopil váš svět, on má svůj, ve který věří, kterému uzpůsobil svá životní schémata a kdyby přijal něco z toho vašeho, jeho svět se mu zcela zhroutí. Je to asi stejné jako byste křováka přivedl do velkoměsta a vysvětloval mu proč fungujeme jak fungujeme. On by to nepochopil, spousta věcí by mu přišla směšná a nesmyslná.

Vaše trpělivost vysvětlovat svůj postoj je obdivuhodná. ;-)

0/0
12.9.2014 8:37

M57i97c33h68a61l 40M43a15l86ý 3540596460529

I Vy bredto:-)

0/0
11.9.2014 23:34
Foto

F46r31a15n17t90i46š10e72k 75K15š90í51r 2949856565

Pragmatik se nikdy neřídí morálními zásadami, ale vše podřizuje svým potřebám. Já naopak  věřím v přirozené právo,  na svobodu  a  etickým instinktům člověka, které se projeví vždy když jim není násilím bráněno se projevit.  Jediné tedy co opravdu nenávidím je  iniciace násilí a bránění lidem v nalézání spravedlnosti při řešení trestných činů bez ohledu na to, jestli se mi jejich rozhodnutí líbí, či nelíbí.

0/0
11.9.2014 23:19

M33i54c48h89a86l 57M70a92l73ý 3260796250859

Probůh, přestaňte se alespoň těmi Vašimi reakcemi degradovat.  "nenávidíte".... mno..... Běžte se vyspat a pak si to po sobě přečtěte. To je prostě děs.

0/0
11.9.2014 23:37
Foto

F27r74a29n91t83i37š63e86k 79K92š85í46r 2939236815

Já ale násilí páchané na lidech opravdu nenávidím.  Mám za to, že lidé mají právo, aby je druzí nechali na pokoji, pokud na nikoho neútočí.

0/0
12.9.2014 0:00

M91i42c27h66a54l 85M80a41l15ý 3690596940749

Pokud chcte na násilí reagovat ještě větším násilím a myslíte si, že něco vyřešíte, tak se šeredně pletete. A fakt už nemám náladu a ani čas na diskusi ve Vašem stylu, kdy jdete zcela od tematu.

0/0
12.9.2014 0:09
Foto

F37r40a89n20t31i23š54e10k 85K98š66í66r 2319696535

A to zase tvrdím kde, že bych chtěl na násilí reagovat ještě větším násilím?   To je zase vaše tvrzení, které mě neobratně podsouváte.  Když něco nemám rád tak to nedělám.  To je přece logické.  Nebo vy co nenávidíte tak děláte?

0/0
12.9.2014 0:29

M61i61c52h91a44l 88M11a41l97ý 3230706100469

:-)

0/0
12.9.2014 0:39

M42i24c31h33a42l 88M58a48l12ý 3750256790679

milenka? :-)

0/0
11.9.2014 23:38
Foto

V80á16c42l59a98v 33C26h37u79c52h26m66a 6605851368986

Ano, klidně i oko za oko, ale jen když budu mít 100% jistotu. A tu budete mít jen tehdy, když vy osobně chytnete pachatele při činu. Jinak se dopustíte úplně stejné vraždy.

+1/0
11.9.2014 22:46

P91a95v60e23l 18B66ř71e76t43i34s42l20a15v 58R85e36i22c75h17l 4948971487243

Ale já mám svůj názor založený na důkazech a faktech, ne na emocích jak by se mohlo po prvním přečtení zdát. Umím zachovat chladnou hlavu a nikdy jsem nikoho fyzicky nezlikvidoval a ani nevím zda to umím, případně bych uměl. Takže hovořím jen o jasně prokázaném činu podloženém fakty, jako je vlastní přiznání, DNA, otisky, pachová zkouška, samotný soudní proces...je toho v dnešní době už skutečně mnoho co může prokázat jak vinu, tak i nevinu..Rozhodně nechci svým názorem trestat nevinné nebo jen podezřelé..A nemohu na druhou stranu trpět pocitem viny nebo strachu, prokáže li se, že je pachatel vinen..

0/0
11.9.2014 23:10
Foto

V46á82c18l62a70v 14C66h81u12c32h48m20a 6785641668596

O to ale přece jde, tak jako se zdokonalily možnosti pro prokázání nějakého činu tak se taky zdokonalily možnosti pro podvržení důkazů. Motivací se může najít mnoho, od pouhé lenosti, přes ziskuchtivost, až po možnost odstranění nepohodlné osoby. V tom já vidím obrovské nebezpečí. V USA odhadují množství justičních omylů i přes všechny ty možnosti prokázání viny, které uvádíte, u trestů smrti na 4% a to je pro mně příliš vysoká pravděpodobnost omylu.

0/0
11.9.2014 23:22

P23a43v64e26l 74B90ř16e31t31i65s89l54a83v 77R41e10i53c81h23l 4408981147103

Proto jsem zmínil i samotné přiznání a soudní proces. Pokud se někdo přizná vyšetřovatelům pod nátlakem, má možnost vše popřít u soudu, pokud tak neučiní, proč dál pochybovat? Jaký by k tomu měl být důvod? Ten kdo bude nevinný a obviněný z tak závažného zločinu jakým vražda bezesporu je, bude na své nevině trvat a bude na policii, případně soudu mu jeho vinu fakty prokázat, a pokud se to nepovede, nebo povede a budou tam stále nějaká ale, pak prosím, presumce musí fungovat až do poslední chvíle a možnosti, ale jak říkám, pokud se někdo sám dozná a nebo dozná až na základě důkazů a své doznání zopakuje u soudu, nemám pochybnosti..

0/0
11.9.2014 23:33

SOUTĚŽ

BR17

Dnes je trendy přehnaná korektnost, říká Viktorie Besó. O její knížku si můžete zasoutěžit zde.

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz