Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

je mi 62 let, celý život poslouchám muziku, ať je to Beatles, Olymmpik, střední proud, poslouchám i zahraniční skupiny od doby, kdy mohly být u nás volně produkovány. Poslouchám písničky s melodickou hudbou, slušnými texty, ale nikdy jsem neslyšel v textech vulgární výroky snad až "ty vole, to se může stát" a skazilo to schopnou písničku. Všude slyším texty ze živita, o lásce, o vztazích mezi lidmi. Ale všechno s noblesou. A teď přijdou rádobi muzikanti se svojimi zvratky (to se nedá nazvat hudbou) a chtějí předělávat svět svými pocity. A to je i jedna z příčin, poč společnost za poslední dobu cca 20 let až neskutečně zhrubla. Plně se stotožnji s T. Klusem, který se v textu písně  stydí za zemi, která vyměnila hrubost za slušnost. Tady jsou příčiny nesnášenlivosti lidí mezi sebou pro nesmyslné hrubé a vulgární názory(myšleni) jedněch proti slušnosti druhýchRv

4 1
možnosti

Cítím to stejně a to jsem o 34 let mladší.

2 0
možnosti
Foto

I ten Klus však má ty "čtyři roky v prdeli". Občas se něco snese, je-li to na místě.

0 0
možnosti

No vidíte, vám s Klusem vadí, když někdo řekne sprosté slovo, zatímco mě spíš vadí, že ve vládě jsou bývalí estébáci a policejní mlátičky. A také mi vadí, že svině jako byl Karel Vaš v klidu dožijí v domově důchodců s nadprůměrným důchodem místo aby shnily v kriminálu.

To je prostě rozdíl mezi obsahem a formou. Vy řešíte formu, já obsah. Řešit formu mi přijde povrchní, proto mi přijde povrchní i Klus a jeho písničky.

0 0
možnosti

Ta vláda možná Josefovi vadí také, ale článek je o písničkách, klipech, a podobně.  Až bude článek o Vašovi, také do toho (snad) nikdo nebude míchak Kluse. ;-)

0 0
možnosti

Jenže pan předřečník mluvil o příčinách nesnášenlivosti lidí mezi sebou. Mluví o společnosti. Tudíž on sám posunul diskusi ven, z kontextu písniček, klipů a podobně. Já pak už jen plynule navázal. Víme? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 575x
Patriot města Orlová ,místopředseda hnutí NEZ zakladatel internetového portálu eOrlová, organizátor Ukliďme Česko.

Seznam rubrik